Hej allihopa :D

Hejsan !


I förgår sov jag över med Emma :) det var grymt kul :D
Vi var uppe till typ kvart i 3 .. sen blev vi skit trötta .. elr iaf jag ^^
Det blev mke Ostbågar för mej och godis för henne :'D HAHA , sen trillade jag ner från hennes säng .. och jag fick henne stol över mej och jag slog i handen .. och jag har fortfarande ont i den :'// Och man fick ingen hjälp hlr -.-
Men igår filmade jag när hon sjöng .. men ingen blev typ bra .. för det hände massa saker oxå .. så vi tog bort alla -.-' Men det var iaf grymt kul :* Det MÅSTE vi göra om nångång elr hur gumms ? :* Älskarejj :**<3
Idag ska jag inte göra så mke .. ska bara ta det lungt innan vi ska åka till Tyskland .. vi kmr vara i Tyskland tills Lördag..så jag kan inte skriva nått inlägg på fredag elr lördag .. kanske på söndag :'D Aja men vi ses babes :*<3 



                                                            Puss :* // Beeckaa :))<3
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0