Värnamo dagarna ♥

Hejsan allihopa !♥


Idag ska jag gå på värnamo dagarna .. elr aså jag har ju gjort det varje dag.. sen i tisdags :) Jag har verkligen längtat till att det ska börja ;o Älskar verkligen vmo-dagarna .. men nu är det nte så kul längre :/ Jag venne vf ..
Men idag har jag nte gjort så mke .. bara varit i skolan .. och vi slutade klockan kvart över 12 .. fast man va ju tvungen att äta efter oxå så jag var ungefär hemma mellan kvart i 1 och 1 ;) Aja nu ska jag försöka få nån att hänga med mej te stan :) får se vem det blir ! Men vi kanske ses där .. elr hur många äre som ska gå ? Alla som ska gå kommenterar ;)





                                                                             Hejdå puss puss ♦ // Beeckaa :))♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0