12 dagar kvar till julafton ♥

Hej alla sötnosar ! ♥


Idag började dagen med att vi var i simhallen med klassen och simmade och livräddade ^^
Tråkigt , men man måste göra sånt ibland. HAHA ! Idag gick vi till halv 4 i skolan .. låååååååång tråkigt-
Men just nu sitter jag och lyssnar på lite musik och tar det lungt.
Idag är det EXAKT bara 12 dagar kvar till julafton ;o Det kmr gå fort som bara den , hoppas vi på.
Aså jag längtar verkligen efter julafton , det e så mysigt kvällen innan. När man har den där sköna julkänslan inom sej . Längtan efter alla julklappar , julmaten och hela julstämningen . Då längtar man även efter alla julsånger som spelas hela dagen lång. Längat som bara den aso.
Men nu tänkte jag lägga ut lite julbilder :) Och lyssna på musiken samtidigt :)






















Mitt egna lilla konstiga pepparkakshus :)








Det var den sista bilden , men ha det så bra :*
puss , Becka ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0