Djurbilder :)

Nu tänkte jag lägga ut lite söta bilder på olika djur :)
Jag älskar verkligen djur. Mitt liv liksom.

Den första bilden jag ska lägga ut är på en hund. Den hunden var den största hunden i världen. Den var till och med i guiness rekord bok.
Men nu har den dött. Den 7 augusti , en fredag :( R.I.P <3



Sandras söta hund , Bark :)

Och min hund , Sally . Älskar dej hjärtat ♥




Lite tjock kanske :p men söt.:)


Dessa grisarna e så söta aso ;o <3



Det var den sista bilden ;)
Djur e så vackra, dom betyder mest !♥

Puss :*

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHA lite tjock! O.o

2011-12-10 @ 11:37:54
Postat av: Becka ;)

Haha , den kanske var mycket tjock dåe x'd

2011-12-12 @ 19:50:41
URL: http://beckaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0