Hejsan :)

Hej :)


Idag har jag gjort ganska mycket . Dagen började med att jag steg upp klockan 08.00 och gick ut med Sally . Sen efter det gick jag och tog en dusch . Sen kollade jag på Sommarlov . Efter det åt jag. Sen damsugade jag mitt rum och lite överallt .. efter det gjorde jag lite andra saker .. och till slut så var klockan typ 2 . Sen åt vi vid typ kvart över 2 . Det tog typ tills halv 3 .. sen efter det kollade jag på tv typ från halv 4 till 5 :) Sen efter det satt jag vid datant typ 5 min .. för sen skulle jag va med Sanja . Men vi var inte jätte länge .. typ en och en timme eller nått för jag var hungrig och ville gå hem . När jag kom hem gick vi och köpte vi Kyckling och åt det . Sen har vi kollat på film tills typ nu. Och nu är klockan 21.45 . Men aja .. nu ska jag dra :) + imon är det marknad här i Vmo ;) Grymt kul :)

Aja herrå :D<3


                                                              Kisses :** // Beeckaa :))<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0