Jönköping idag :D

Hej alla läsare :)



Idag har jag varit i Jönköping och kollat lite med pappa. Det var ganska mycket folk .. men det var kul ändå ! Först ville jag ha ett par skor så jag gick och tittade på skor sjuuuuuuuuuuukt länge .. för jag har svårt för att bestämma mej. Men till slut hittade jag ett par som jag gillade grymt mke så dom blev det :) kan lägga upp en bild senare :) Aa, iaf .. sen efter vi hade köpt skor gick vi och åt buffé. Det var grymt gott , man fick ta hur mke man ville och det fanns potatis-klyftor , fläskkocklett *stv* , olika såsar , kyckling spett , kyckling klubbor , pizza och mke gott :) Blev väldigt mätt , hihi :p
Efter det åkte vi och badade i Vättern ;) Det var jätte skönt i vattnet . Men när jag gick upp frös jag lite så vi åkte där ifrån efter en stund . Sen blev jag törstig och vi åkte och köpte en dricka ;) Om någon vill veta vad det var för sorts dricka så var det en fanta ;)) + jag ÄÄÄÄÄÄLLLLSKAAAR fanta :D<3 Men då såg vi att det fanns glass också så vi köpte en varsin mjukglass efter det ;) Det finns inget bättre en en glass elr en dricka när det är så varmt. Men efter vi hade druckit upp och ätit upp glassen ville vi åka hem ! Och på vägen hem sov jag lite .. så jag är ganska pigg nu. Men när jag kom hem fick jag gå ut med hunden. Men det var skönt att komma ut ur den varma bilden ;'o Och när jag var ute med Sally gick vi till skolan och jag pratade för mej själv .. fast det kändes som att min klass var med mej för jag var utanför klassrummet och tänkte tillbaka på alla roliga minnen vi har haft tillsammans :'( Saknar er som fan ! Sedan gick jag och Sally upp på scenen och jag tänkte på när vi klädde ut och oss och vi stod där uppe när Anita tog 2 kort på oss. Och så sa jag för mej själv : '' Jag kommer aldrig glömma er Mossleskolan , ni betyder jätte mycket ! '' . Älskar er Mossle och speciellt min klass 5A ! <3
Sedan gick jag hem .. och nu sitter jag här ;') Aja nu ska jag logga in på fb , bdb och chatta lite på msn och lyssna på muuuuusik. <3 Herrå sötiiiiisar :*<3
             
                Puss :* // Beckaa :))<3    Här kmr bilden på mina nya skor :)<3 

                      

Kommentarer
Postat av: Emma Wallin

Skit snygga, sånna tänkte jag köpa;)

2011-07-09 @ 21:05:56
URL: http://emmawallin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0