Jönköping och Elin idag :D <3

Hej allihopa :)



Idag har jag varit i Jönköping från klockan kvart över 1 te typ klockan 4 elr nått !
När vi kom hem kollade jag lite på tv och efter det diskade jag åt pappa ^^ roligt ändå.
Sen ringde Elin när jag typ var klar och frågade om vi kunde va .. då sa ju jag ja , för jag hade inget annat att göra ! Så vi gick ut och gick till ICA. Sen var vi ute lite vid skolgården och var vid den nya gungan som vi har fått på Mossleskolan ! Den är faktiskt ganska rolig :) Efter det gick vi och gungade en stund och sen träffade vi nårra småbarn som ville vara med mej och Elin när vi spelade fotboll , HAHA :D Och vi var ganska länge med dom .. typ till halv 10 . Sen gick vi hem till Elin och åt jordgubbar med mjölk och spelade UNO. Sen efter den stund ville vi gå ut och hoppa studsmatta . Det var kul , men vi hann nte hoppa så länge för min pappa kom typ fem minuter efter ;p Så då gick vi hem och jag satte mej vi datan och sen har jag suttit här sen typ halv 11 elr nått ;o Så det är df det blir ett sent blogg-inlägg ;p
Imon blire Ullared tror jag ;) Nån mer som ska dit imon ? :'D Men jag hinner nte blogga mer nu .. för jag är grymt trött och klockan är 23:57 . Herrå + jag kanske nte bloggar imon !


                                                         Kiss :** // Beeckaa :))<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0