SLEEP OVER AGAIN ! :D

HEJ BABES :*


Idag har jag varit hos Dona och Dita heeela dagen och vi ska sova över IGEN :DD  sjuuuuuuuuuukt kuul :D
Men idag har vi gjort ganska mke :) Jag och Dona började dagen med att sola i trädgården ;) as skönt .. men efter en stund skulle vi äta .. och sen gick vi ut och då började det typ regna -.-' så vi fick gå in ^^ Men det var ändå kul :') Sen gick Dita och hennes mamma och köpte mjölk,pasta,grönsaker ... osv ... som vi skulle ha te middagen och då passade jag och Dona på att gå te grannarna och hoppa lite studsmatta . Det var awesome :*
Efter det gick vi in och åt . Efter vi hade ätit gick vi ut och spelade kubb i deras trädgård typ 6-7 ggr ;) HAHA , och jag vann jue som vanligt :'D ( säger vi )
Och efter det gick vi in och nu sitter jag och Dita i sängen och jag bloggar .. och Dona ligger och tittar på film typ .. elr nått . Aja nu ska vi dra sötisar :* vi ses imon !


                                                                   Kyss // Beeckaa :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0