Frågestund !!!!!!

Nu har jag frågestund på bloggen , så bara fråga på så mycket ni vill :)



Kommentarer
Postat av: Hevzi Broshan

NU ÄR DET FRÅGE STUND JAG FRÅGAR SÅ HÄR ,,,,,,,, vem tycker du är snyggast av bebbe arjan eller eraml ,,,,,,,

2011-11-20 @ 19:47:20
Postat av: Becka

Haha Hevzi .. det var svårt .. aså ingen är snyggast , alla e lika söta :)

2011-11-20 @ 19:48:53
URL: http://beckaolofsson.blogg.se/
Postat av: elinor

vem va din första kärlek ?

vem är din bästa kompis?

har du pussat ngn på munnen,kinden eller handen ?

vem är snyggast/sötast i din klass ?

haha hade inget annat att fråga <3<3

2011-11-20 @ 19:54:58
Postat av: Emma Wallin <3

vem gillar du?

hatar du?

bästavänner?

favoritmat?

godis VS chips?

favvogodis?

vill du bli när du blir stor?

beskriv dej me tre ord

beskriv mig me 3 ord

:D

2011-11-20 @ 19:55:15
URL: http://emmawallin.bloggplatsen.se
Postat av: Becka

Elinor här kmr dina frågor.

vem va din första kärlek ? hemligt ;)

vem är din bästa kompis? jag har många :)

har du pussat ngn på munnen,kinden eller handen ? ja det har jag.

vem är snyggast/sötast i din klass ? vet inte faktiskt ..

¨



tack för dina frågor Elinor ! :) <3

2011-11-20 @ 20:03:30
URL: http://beckaolofsson.blogg.se/
Postat av: Becka

Emma här kommer dina frågor ! :)



vem gillar du? ingen just nu .

hatar du? säger jag inte på bloggen.

bästavänner?många.

favoritmat?pasta :)

godis VS chips? godis

favvogodis? bilar e gott och jordnötsruta :)

vill du bli när du blir stor? veterinär , författare :)

beskriv dej me tre ord : glad,rolig,snäll :)

beskriv mig me 3 ord : underbar,roligsnäll,grymtsöt :)





Tack för dina frågor Emma :) <3<3

2011-11-20 @ 20:05:51
URL: http://beckaolofsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej becka

Vilka i klassen stör du dig på?

Vem kan du lita på 100%?

Favorit ämnen?

Favorit fröken?

Är du och ingela bff?

Känner du mig?

Hejdå

2011-11-20 @ 20:14:27
Postat av: Becka

Emelie här kmr dina frågor .



Vilka i klassen stör du dig på? många haha xd

Vem kan du lita på 100%? dej :')

Favorit ämnen? matte :)

Favorit fröken? Anette

Är du och ingela bff?n -.-'

Känner du mig? ja klart ? ;)





tack för dina frågor Emelie :) <3



2011-11-20 @ 20:49:34
URL: http://beckaolofsson.blogg.se/
Postat av: mathilda ;*

hur många besäkare har du ungefär per dag?

älskar du att blogga?

hur fin tycker du att du själv är från 0-10%

vilka är dina 5 närmsta vänner?

hur många har du vart ihop med?

vad är det bästa med mig?

vad är det sämsta med mig?

kan va kanske va nångång? :)

har du gjort något du verkligen ångrar?

vad i såfall?



lite konstiga frågor kanske, puss :*

2011-11-21 @ 20:18:16
URL: http://mathiildahhn.blogg.se/
Postat av: Becka

Här kmr dina frågor mathilda :)



ur många besäkare har du ungefär per dag? jag har ju inte varit inne på länge .. så jag har inte så många nu .. sen kollar jag heller inte på hur många jag har .

älskar du att blogga? inte älskar , men det är kul ibland.

hur fin tycker du att du själv är från 0-10% haha jag vet inte riktigt ..

vilka är dina 5 närmsta vänner? emelie,donika,edita,josephine,rebecca.

hur många har du vart ihop med?7-9

vad är det bästa med mig?att du e så snäll och jätte söt :) +bäst :D<3

vad är det sämsta med mig? inget

kan va kanske va nångång? jadå , självklart :)

har du gjort något du verkligen ångrar? ja.

vad i såfall? det säger jag inte på bloggen.



tack så jätte mycket för dina frågor Mathilda :) <3<3

2011-11-22 @ 10:05:55
URL: http://beckaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0