Hej allihopa :)

Hejsan ♥


Nu har jag ju inte bloggat på länge .. för jag har inte orkat , inte viljat och helt änkelt inte haft lust.
Men jag bloggar bara ibland nu ..
Men idag har jag iaf inte gjort så mycket .. jag har varit på Mcdonalds (y' sen har jag varit på Öb och kollat lite .. och där hittat vi en väst till hunden ( Sally ) så den köpte vi .. sen köpte vi bara lite champo och tvål och sånt . Sen har vi inte gjort så mer än att vara hemma .
Jo , juste på morgonen duschade jag innan vi åkte till Mcdonalds :'D Och på morgonen gjorde jag oxå en video som jag blev grymt nöjd med ;)
Det är vad jag har gjort idag , sen ska jag väl sitta lite till vid datan och sen gå och kolla lite på tv med och lite så.
Men jag tänkte lägga in lite bilder eftersom jag inte har varit inne på bloggen på länge , och det då inte har blivit några bilder så därför gö jag det :)

Det var den sista bilden .. men vi hörs nog inte imon , för jag vi har filmkväll i skolan och jag slutar halv 4 från skolan så jag e ganska trött när jag kommer hem och orkar inte blogga . Men annars skriver jag när jag har kommit hem frn filmkvällen , elr på tisdag :)
Hejdå , puss :* // Beeckaa :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0