Hos mamma :D

Hej hej :)


Idag vaknade jag klockan 8 .. elr jag ställde klockan på 8 men jag steg upp ungefär klockan 10 minuter över 9 :)
Sen gick jag upp , åt en macka , klädde på mej och åkte till mamma :) Sen ska jag vara här hela dagen eftersom det är studiedag idag , bästa dagen i veckan såklart :D
Och i går var det ju filmkväll i klassen . Vi kom dit klockan 6 ( till skolan då aså ) sen åt vi pizza . Och jag hade beställt Hawaii :D Sen när vi hade ätit klart gick vi och hämtade våra chips och lite godis och dricka och sånt vi hade till filmen . Sen började filmen .. och filmen va Big Momma . Den var ganska rolig , men ingen kollade typ .. alla bara pratade och skrattade o sånt . Och till filmen hade jag med mej Pringles , godis och en fanta :) Det var super gott :D
När filmen var slut vare klockan ungefär halv 9 .. sen var jag hemma ungefär 10 minuter i 9 . Sen kollade jag på det Okända med pappa , riktigt läskigt O_o Men efter det slutade ( klockan 10 ) kollade jah på Medium. Älskar verkligen det programmet . Det e lite läskigt , men ändå ett grymt bra program.
Sen efter det gick jag och hjälpte pappa en sak med datorn .. sen gick jag och la mej.
Det var min dag igår , och lite idag med :)
Men nu ska jag gå och hitta på nåt med mamma :) Men vi hörs kanske imon :')



Hejdåå , puss puss :*<3 // Beeckaa :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0