SO PROV IDAG OCH NO IMON ;s

Hejhej.



Idag hade jag SO-prov. Jag suger på SO .. men aså jag svarade på alla frågor utom en .. men jag kommer säkert ha fel på dom flästa . Och imon har vi NO-prov .. som jag suger på meeer än vad jag gör på SO den här ggn . Så det kmr nte gå bra känner jag . Nyss var jag och övade på No .. i en bok om kemi. Sen har jag bara suttit vid datan idag .
Asså förlåt om det e dåliga inlägg .. har nte orkat skriva . Men nu orkar jag iaf nte skriva mer . Ska bara ta det lungt och chilla tills en ny låååååååååååååång dag kmr . Man får passa på när man e lite fri från skolan och allt..



Kram // Beeckaa :*

Här kmr en liten bild på mej och Sally . Älskar dej gumman :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0