TIME OUT !

Hej ♥



Nu har jag bestämmt för att ha time out i bloggning !
Jag känner att bloggning nte e min grej .. men jag vill ändå nte ta bort min blogg .. för liksom , ibland vill man faktiskt blogga .. och om man nte har en blogg då så måste man gö en ny .. och så kanske man tröttnar då med .. så det e alltid bra att ha en tkr jag ;)
Men jag kanske ångrar mej snart och börjar blogga VARJE dag .. elr ibland . Vi får se.
Idag hade jag iaf Välkomssamtal  med fröknarna ! Det gick ju ganska bra .. vi bara pratade ;)
Men sen har jag nte gjort så mke mer .. vi var hos pappas kompisar nyss .. så vi kom där ifrån nu ! :')
Men nu har jag inget mer och skriva .. ska kolla lite på film på datan och va inne på fb och lyssna på musik ;)
Men vi hörs nån annan dag !


                                                      KRAMAR // Beeckaa :))<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0