Idol ♥

Hejsan ! ♥


Idag har jag varit i skolan . Vi fotograferades idag , och efter det hade vi rast .. sen hade vi spanska :D
Sen hade vi nårra mer lektioner , och sen var det lunch. Till lunch fick vi makaroner och nån slags korv . Det var faktiskt jätte gott :)
Efter det hade vi en eller två lektioner till , efter det var det elevens-val . Jag har Form & Desgign som elevens-val , det är faktiskt jätte kul .. men idag var det inte så kul. Men när den lekektionen var slut , slutade vi skolan och klockan var typ tjugo över 3 . Men igentligen skulle vi slutat fem minuter över halv 4 , men vi fick sluta lite tidigare idag .
Sen gick jag hem . Och klockan kvart i sex var det dags för drillning . Idag vazr det ganska kul på drillen .
Men efter drillen åkte jag hem , och satte mej vid datan . Sen var klockan åtta och det var dags för Idol . Jag tycker nte att det var så många som var bra idag .. bara typ nårra men nte alls många . Men det var iaf kul att kolla på . Men det slutade nyss , och jag satte mej vid datan .. och det har bara gått 10 min sen det slutade :)
Men nu orkar jag nte skriva mer .. ska gö lite andra saker med , men vi ses imon !
Hejdå !


                                                                        Puss ♥ // Beeckaa :))<3

                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0