OMG .. har nte bloggat på 100 år...

I'M SO SORRY !



Aså förlåt om jag nte har bloggat på länge .. för jag har nte orkat .. elr viljat.
Jag ska nte blogga varje dag har jag bestämmt . Utan jag ska blogga när jag helt enkelt känner för det ! Men det blir iaf 3 ggr i veckan ! Jag hoppas att jag hinner det .
Men idag har jag iaf varit med sötaste Emma ♥
Vi hade fett roligt , vi tog en massa bilder , sminkade oss , sjöng och hade bara för roligt ! Älskar dej Emma ♥♥
Här kmr lite bilder sen vi va :D

Puss på dej  Emma ♥

Fan va söt du e !

Först kammade Emma och gjorde mitt hår rakt ..

Sen gjorde hon en fläta ..


Och sen såg den ut såhär :D

HAHA , jag hade nte den så länge .. för Emma tänkte gö en annan sak.. men glömde göra den xd
Så vi sminkade oss och tog lite andra bilder :D

 
HIHI , emma du är så grymt söt i tofsar , älskar dej min plutt ♥

HAHA , fail.

Älskar dej ♥

Vi hade grymt kul idag Emma ! Älskar dej otroligt mke .. som jag typ har sagt 10000 ggr .. <3
Men nu lägger jag nte ut mer bilder .. men vi hörs nån annan dag allihopa !


puuusss på er , byyyeee // Beeckaa :))<3

Kommentarer
Postat av: Emma Wallin <333333

Heeej!!



naaaaww!!

Va gullig du äe! :*

FINA BILDER!! älskar dig mee!! <3<3<3<3

2011-09-23 @ 21:56:04
URL: http://emmawallin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0